Foto top

Foto top

woensdag 17 oktober 2012

Deuren

Zoals beloofd hier een paar foto's van de deuren, die ik pas zwart/donkergrijs heb geverfd. Nadat ik de open haard had geverfd, durfde ik het wel aan. Zat er al een hele tijd aan te denken, maar ja van wit naar zwart is toch wel een stap. Foto's nemen kan ik niet, in het echt zijn ze veel mooier. Geloof dat ik er wel tevreden over ben.

In de hal zijn ze zwart geworden


 Niet naar de ruit kijken, er zit al 20 jaar een noodruit in. Heb er maar wat opgeschilderd

In de bijkeuken heb ik ze donkergrijs geschilderd

Groetjes en fijne week! Alie

26 opmerkingen:

  1. Ohhh, dat is mooi geworden! Ik wil boven op de slaapkamers ook met de deuren aan de slag, het zijn nu van die doorsnee exemplaren. Maar dat vind ik ook best spannend, je geeft me zo wel een zetje jn de goede richting! Is het bij je gezin ook in de smaak gevallen ;)?

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw echt prachtig geworden! Ik hou er wel van....eens iets anders dan wit! Trouwens super leuk het raampje in de deur!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ben jij stoer zeg!
    Vooral in de bijkeuken vind ik het prachtig staan!
    Fijne dag!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is heel mooi geworden Alie !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo "die zijn mooi geworden echt daar hoef je geen spijt van te hebben !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw aan die deuren loop je niet zo maar voorbij hé...best heftig wel hé, maar staat wel mooi, vooral die grijze kleur in de bijkeuken !
    Denk dat je er wel grote ruimtes voor moet hebben...ben bang als ik dat hier bij mij zou doen...dat het de kamer etc. veel kleiner zou maken!

    Een fijne woensdag verder!
    Groetjes, Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Alie! Dat is een verandering. Die deuren zijn nu echt aanwezig. Ik vind het wel mooi en ik geloof dat ik de donkergrijze het mooist vind.
    Je moet soms ook gewoon durven en doen.
    Geniet ervan!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi geworden je deuren.
    Ja soms is het een hel stap om te doen.
    Maar is mooi geworden.
    Heb zelf de traptreden pasgeleden zwart laten verven.
    Liep er ook al jaren meerond.
    En ik ben er ook erg tevreden mee.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het mooi geworden Alie.
    Ik ga ook steeds meer voor de donkere kleuren, ik vind het op de één of andere manier veel meer rust geven.
    Mooi ook de letters op de deuren in de bijkeuken.
    Wens je een fijne dag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow wat een verandering,ik vind die donkergrijze erg mooi!!
    en dat raam vind ik zoooo mooi!! en dat heb je zomaar even gedaan.. knap hoor!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het zo mooi kijken, die donkere deuren... Maar als ik zie hoeveel je erop ziet, pfff... Dat houdt mij echt tegen om de deuren donker te laten schilderen!

    Maar het ziet er prachtig bij je uit, daar ga je veel complimenten over krijgen; weet ik zeker!

    groetjes X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, dat staat heel mooi hoor.
    Besmettelijk misschien met kleine kinderen, maar wel mooi.


    fijne dag
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ziet er heel mooi uit hoor ,ik hou wel van die kleuren .....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben via via op deze site terechgekomen. Het ziet er allemaal erg mooi uit. Ik ga je zeker volgen!
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vindt het prachtig, hou er wel van.

    Groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ok, dat scheelt dan wel weer. Ik vind het heel mooi staan. En hier word er wel een kast donker gemaakt. Och, en eventueel een natte doek erover en het is ook klaar.

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  17. MOOI HOOR!
    IK HEB DE DEUREN DIE NAAR BUITEN GAAN NACHT DONKER BLAUW GESCHILDERD BIJ MIJN.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi zeg zwarte deuren.....daar denk je toch niet aan.....wij hadden in ons eerste huis een zwarte keuken......was ik weg van,....je deuren ook....liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij hebt commentaar op die ruit? Pardon? Die is toch geweldig... vond ik nog mooier dan die mooie deuren.
    Niet verkeerd die kleuren. Maar wat een waagstuk. Is wel geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Alie,
    Wat is dat mooi geworden. Wel heel gewaagd inderdaad, om van wit naar zo donker over te stappen. Dapper hoor. Maar het resultaat mag er wezen. Ook zo leuk met die woorden die je er op geschilderd hebt...
    Ik wens je een heel fijne donderdag, ondanks de regen...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gaaf geworden Alie! Zal een heel werk geweest zijn.. Maar het resultaat mag er zijn.

    lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat is dat mooi geworden!
    Het geeft een hele warme uitstraling.

    Groet, Danique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is even durven zo´n donkere kleur, maar ik vind het wel heel erg mooi staan hoor!

    Prachtig!

    Fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig geworden hoor ,ik heb boven zulke deuren ,ik heb er ook wel es aan gedacht om ze antreciet te maken ,maar ben dan bang dat het te donker wordt ,je zal er ook wel meer stof op zien ,ach ,als je het leuk vind...dan moeten we maar vaker poetsen ?toch?
    Fijn Weekend !
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig! En of je er veel op ziet? Valt best mee..... En die vingers poets je er zo af. Op wit ziet je ook vieze vingers. What's the difference?
    Fijn dat ik je hierbij mocht inspireren of eigenlijk alleen het zetje geven wat je nodig had.
    Het resultaat mag er zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind het prachtig!! Zou zelf de deurstijlen ook in dezelfde kleur doen, wordt het nog wat indrukwekkender en rustiger.
    Maar super! (nu de keuken nog, maar die voorbereiding hè)

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen