Foto top

Foto top

dinsdag 26 februari 2013

flex-floors, nou ja flex

Ik heb er al eens een post aan gewijd, de spiegel achter ons aanrecht. 20 jaar geleden was het helemaal in, een spiegel boven het aanrechtblad, maar na zoveel jaren poetsen, poetsen en nog eens poetsen, was het klaar. Ik heb er gewoon plakplastic overheen geplakt. Omdat dat niet echt mooi bleef (en eigenlijk nergens op leek) leek het me een goed idee om de nieuwe flex-floors eens te proberen. Deze floors horen uit zichzelf te blijven plakken, maar niets was minder waar. Misschien was het de zwaartekracht, maar 's ochtends lag de floor op het aanrecht in plaats van erachter aan de muur. Lijmspray gekocht, nee hoor, het hield nog steeds niet. Om de 10 minuten viel er een tegel af. Nu hebben we alle tegels met super, super, supermontagekit vastgeplakt en ja ..... ze blijven zitten. Dat was ons avontuur met flex-floors.


OK, het staat leuk, maar wat een werk


Onze bomen gesnoeid, kunnen we er binnen van genieten

Groetjes Alie

23 opmerkingen:

  1. Toch heb je het nu goed opgelost.. mooi.
    En die takken..wat een heerlijk idee. Je hebt volgens mij een prachtig huis. groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Alie, dankjewel voor je lieve reactie bij mij, ik heb niet je post over het overlijden van je kat gelezen anders had ik zeker gereageerd. Ik weet zo goed hoe het. Voelt om een vriendje te verliezen, daarom wil ik je sterkte wensen bij het een plekje geven
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat het uiteindelijk - na veel inspanning - toch gelukt is. En als het vele poetswerk nu voorbij is, is het niet voor niets geweest.

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt in ieder geval wel eer van je werk!! leuk om binnen te genieten van de takken, al een beetje voorjaar:)

    fijne avond,
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het avontuur is dus goed afgelopen, het ziet er hartstikke mooi uit.
    "Geduld is een schone zaak"

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is in ieder geval wel mooi gelukt.
    Prachtig je grote bos takken.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Flex floors... nooit van gehoord.
    En het was even een gedoe, maar het staat leuk dus was het zeker dat gedoe waard.

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. flex-floors??? Nooit van gehoord.
    Maar je verteld het in ieder geval levendig ha ha. Wat een gedoe he?
    Maar die takken zijn staan mooi zo in die vaas.
    Een lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoor het al... bloed, zweet en tranen. Maar het resultaat mag er zijn!. Je hebt ook een leuk sfeerhoekje gemaakt op je aanrecht.
    Fijne week.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pfff wat is dat balen als het dan niet gelijk in één keer blijft zitten...maar gelukkig blijft het nu op zijn plaats ;-)
    Mooi stoer je takken....
    Wat erg van je lieve kat....ik herken het zo goed...al was het dan geen kat maar een hond...

    Lieve groet,
    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Flexfloors? Ik ken het niet zouden ze eraf vallen omdat ze op de vloer (floor) moeten?
    Je verteld het ook zo smakelijk,hihi
    Maar t is wel netjes opgelost zo hoor ,heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha,
    Het is flex-floors he in niet flex wand.... daar kwam je dus wel achter. Ik vind het wel een goede oplossing zo.
    Het is echt mooi geworden, met dat beetje extra montagekit.
    Zo hadden wij een keer over vliesbehang gesausd en... dat lag dus ook de volgende morgen op de grond.
    Groetjes,
    Nelleke
    http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een verhaal Alie, ik zie het voor me, alles op de vloer...en dat wil je niet, maar nu lekker opgelost...en zonder dat je morgen iets op de vloer vindt:)

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een handig idee, tja..het kost wat moeite maar dan is het ook wel erg mooi geworden :) haha
    Lieve groetjes,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig je muur. wij hebben dit spul in de kajuit van onze boot. Ook daar kwam het eerst los. maar nu het langer zit . Blijft het zitten waar het zit. Vind dit een super oplossing. Denk dat ik hem ga onthouden voor een klusje hier thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een werk maar het resultaat mag er wezen...het ziet er prachtig uit....toen ik ze voor het eerst zag, was ik helemaal weg van deze vloer (toch leek ons het plaksysteem helemaal niets, jammer) het motief is super....Mooi de takken in de vaas....lieve groet en fijne week Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik had er ook nog nooit van gehoord maar wat een leuk idee. Het staat erg leuk, de takken ook trouwens!

    Groetjes Wilianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou je hebt eer van je werk en nu weet je zeker dat het er nooit meer af kan na die super super kit !
    Mooi staan je takken !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Alie,
    Dat het een hele klus is geweest geloof ik graag, maar het resultaat is niet mis hoor. Het staat prachtig.
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het kostte veel tijd, maar dan heb je wel wat, HEEL MOOI GEWORDEN.
    Fijne avond lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kende dit ook nog niet, past mooi bij je keuken. het zal er vast niet meer vanaf komen

    Groetjes Sot &Tof

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk hé, het klinkt altijd zo makkelijk of het ziet altijd zo makkelijk uit, bv.in die klusprogramma's. Maar dat kan behoorlijk tegenvallen,( maar dat laten ze natuurlijk niet zien bij die programma's). Maar zo zie je maar weer: de aanhouder wint! Heel mooi geworden én
    makkelijker! En dan ook nog een prachtige bos takken. Laat de lente maar komen!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dag Mie die tegeltjes zien er mooi uit. Ik had hetzelfde idee als jullie om die in de keuken tegen de muur te plakken. Ik heb twee vragen aan jullie; gaat het goed achter de kookplaat i.v.m. de warmte en met welke lijm zijn ze ze vastgeplakt? groetjes René

    BeantwoordenVerwijderen