Foto top

Foto top

vrijdag 1 februari 2013

lekker fris

Na de kalkverf op de muren te hebben gezet, heb ik gelijk de rest van de keuken aangepakt. Alles verkleurt zo in de loop der tijd. Nu is alles weer lekker fris geverfd, want als je eenmaal begint dan weet je het zeker wel....

lambrisering weer lekker fris

de klapdeuren ook gelijk meegeverfd



 Dit beeldje heb ik met grijze krijtverf geverfd en de verf daarna met een doek weer weggeveegd. Daarna heb ik nog wat spulletjes zo behandeld. Het is heel weinig werk en geeft zo'n leuk resultaat.



Nog wat foto's genomen in de kamer. Allemaal een heel fijn weekend!

Groetjes Alie

28 opmerkingen:

  1. Binnenkort gaan wij hier ook met kalkverf aan de slag, ik ben heel benieuwd hoe het wordt. En zoals je zegt val je vaak van het één in het ander, ideeën genoeg, al is mijn man daar vaak iets minder blij mee ;-)! Mooie sfeerplaatjes heb je gemaakt.

    Fijn weekend Alie! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie plaatjes van je huis weer Alie.
    Die pot met die kandelaars erbij is een mooi geheel.

    Fijn weekend
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, wat ben jij actief geweest.
    Maar zo gaat het meestal. als je eenmaal begint!!!!
    Mooi en lekker fris geworden hoor.
    Het is heel sfeervol bij je.
    Fijn weekend lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Druk bezig dus! Mooie kleuren! Fijn weekend!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk! Jij kan er weer tegen van 't weekend!

    groet!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor! Je hebt echt een gezellig huis!
    Wij gaan binnenkort ook kalkverven.. het lijkt wel een virus he die iedereen besmet hihi!

    Groetjes Wilianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alles weer lekker fris bij jou in huis. Kun je er weer even tegen. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Alie, mooie geniet plaatjes weer van je huis.

    Fijn weekend groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Alie,
    Het zal lijken of je een heel nieuwe keuken hebt. Wat moet dat mooi geworden zijn zo... En gelijk zeker alles goed schoongemaakt? De voorjaarsschoonmaak heb jij alvast in de keuken gedaan...
    Ik wens je een heel mooi weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb ik genoten van je mooie foto's! Prachtige spullen heb je in huis gedecoreerd.
    Fijn als alles weer netjes en aan kant is.
    Fijn weekend gewenst!
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Alie. Je hebt een sfeervol huis. De kalkverf muren vind ik erg mooi. De kleur ook. Ik heb gisteren nog een post geplaatst dat ik nog twijfel tussen kalkverf en matte muurverf. Maar nu ik jouw resultaat zie, heb ik mijn keuze gemaakt. Als je het niet erg vind, zou ik graag weten wat het merk en kleurnummer is. ps Ik ga je volgen hoor!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er allemaal weer lekker fris en leuk en gezellig uit.

    gr. anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er weer gezellig en sfeervol uit.
    Stoere home decoratie helemaal mijn smaak.

    Groetjes JOKE

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je met lekkere stoere materialen stylt!
    Heb me aangemeld dus ik ga je graag volgen!
    Groet,
    Tina/ LilaBlu

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat heerlijk als alles weer nieuw en fris is, het ziet er dan ook prachtig uit.

    De spulletjes die je hebt geschilderd zijn zeker mooi geworden.

    Heel fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Alie,
    Nou zeg zie zojuist dat je net op mijn blog gereageerd hebt! Dit is wel heel toevallig!! Waar zit je met je kringloopwinkel (helemaal leuk!!) ? Heb je ook een website??
    Nog een vraagje ik hoop dat je het niet té brutaal vindt? Ik heb je gelijk bij mijn bloglijst toegevoegd, als je het een goed plan zou vinden. zou je me dan ook bij jouw leeslijst op je blog erbij willen zetten??
    Groetjes,
    Tina / LilaBlu at home

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Pffft, ik weet er alles van. Van het ėėn komt het ander. Maar het ziet er heel mooi en sfeervol uit. Wat een leuke effecten met een likje verf.
    Fijn weekend, liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat weer even genieten bij je...

    Vind die deuren toch wel het einde.
    Zijn ze gegraveerd....?
    Mooie grote vaas/pot ook.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super mooi geworden en ook je spulletjes met de grijze verf ziet er prachtig uit allemaal....fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig Alie! Wat een leuk idee met de verf en de doek...moet ik ook maar eens gaan proberen!

    Nog een fijne zondag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heerlijk he als je eenmaal aan het verven ben gaat alles mee ook ik heb dat hoor hahahaha knap dan zo lekker op ,wat kan je dan genieten...wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Alie,
    Eindelijk kan ik op je blog komen. Wat een leuk idee die verftechniek van jou. Aan zo'n tip hebben we wat. Het ziet er prachtig uit zo. En net wat je zegt van het één komt het ander.
    Ik wens je een hele fijne avond.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. O heerlijk alles weer fris in de verf
    Daar hou ik van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het er goed uit Alie, lekker alles weer fris en opgeknapt de spulletjes zijn mooi geworden met de krijtverf !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  26. kan ik jou ook mailen? kan geen emailadres op je blog vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is je keuken mooi geworden zeg ! Mooi die grijze kalkverf op de muren , dat zwart was inderdaad wel erg donker .
    Ik kan hier eigenlijk helemaal geen donkere kleuren hebben, ons huis is niet zo groot en lijkt dan toch kleiner vind ik .

    Voor nu een fijn weekend gewenst !

    Hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. heel, heel mooi geworden, echt mn sfeertje, doei Inge

    BeantwoordenVerwijderen