Foto top

Foto top

vrijdag 1 november 2013

vlinderstoeltjes te koop

Een vriendin van mij heeft een geweldige aanbieding voor jullie. Ze heeft een partij prachtige vlinderstoelen te koop. Ze zijn gemaakt van dik buffalo-leer met een zwart stalen frame. Ze zitten heerlijk en zijn nu echt helemaal in. Ze verkoopt ze voor € 200,-- en ze kunnen aangetekend verstuurd worden voor € 8,--. Veel goedkoper dan in de winkels dus. Hier een paar foto's





Je ziet ze heel veel in de woonbladen op het moment. Als jullie belangstelling hebben bij zo'n leuke stoel, laat het dan even aan mij weten via mijn mail oale@live.nl of bel Tina (zij verkoopt de stoelen). Haar telefoonnummer is 06-45957802.

Fijn weekend, Alie

7 opmerkingen:

  1. Ik zie ze idd regelmatig in de bladen, maar hier THUIS past zoiets niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er hartstikke mooi uit..maar hier heb ik er geen ruimte voor helaas..
    Ik zou haar 06 nummer even iets afschermen...
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat ze ze wel heel snel kwijt zal zijn... als ze zo in zijn...
    Ik ken ze niet en bij ons zouden ze niet passen hoor, maar ik vind ze wel heel mooi...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat ze die zo kwijt is, en ik vind ze ook heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze best leuk maar niet Bij mijn stijl van interieur ;-) Lief van je om aan te prijzen iig! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen