Foto top

Foto top

zaterdag 11 januari 2014

fotografen en zo...

Vandaag kregen we de fotograaf voor een binnenkijker in het Algemeen Dagblad. Het was gezellig. Er werden niet alleen foto's bij ons binnen gemaakt, maar ook een foto van ons gezin voor ons huis. Het concept is eigenlijk welk gezin in welk huis woont. Niemand wilde hier op de foto, maar het is me toch gelukt ze zover te krijgen hahaha. Het voordeel van zo'n reportage is dat je je hele huis wat kritischer gaat bekijken en het dus echt een goede beurt krijgt. Over twee weken komt de WLS hier foto's nemen en daarvoor wil ik ook nog het één en ander aanpakken, dus we vervelen ons hier niet.

de fotograaf in actie

we hadden veel belangstelling buiten

kandelaar uit onze Boelschuur

klein beetje voorjaar in huis

deze kandelaar kocht ik bij LB


Hoewel ik totaal niet van planten in huis hou, heb ik toch deze gister gekocht. Het is een Asparagus setaceus. Vind deze toch wel wat hebben.

Fijn weekend allemaal!

Groetjes Alie

43 opmerkingen:

  1. Het is druk met de reportages in WLS,,,,wéér iets om naar uit te kijken! Laat je weten wanneer je erin komt?

    Groetjes Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg al die bloggers die met hun huis in de WLS gaan komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk...zowel een reportage in de AD als in de WLS. WLS boft maar met zoveel blogsters met mooie huizen. Ik koop WLS trouw dus ik kijk uit naar de reportage van jullie huis!

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is wel leuk om te weten wie er allemaal in de WLS komen! Heel veel blogsters. Lees je het blad toch anders, als er een 'bekende' in staat! haha. Veel succes!

    groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Alie,
    Wat gaaf dat al die reportages van jullie huis gemaakt worden zeg.
    Wat zul je trots zijn.
    Ik ben heel benieuwd naar alle foto's maar weet zeker dat ze prachtig zullen zijn.
    En inderdaad worden er op dit moment veel reportages gemaakt voor WLS van huizen uit Blogland. Echt heel leuk.

    Ik wens je een heel fijn weekend!
    Groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het weer gezellig bij jullie, kijk ook uit naar jullie reportage straks in wls. Word vast heel mooi!
    Liefd Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De asparagus is mijn favoriete plant. Helaas kan ik het niet hebben met de katten, maar vind hem geweldig mooi.....
    En leuk om straks ook een reportage van jouw huis in de WLS te zien.
    Ik denk dat ze door de reportages van al die blogdames goed verkopen..

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed dat je iedereen kon overtuigen voor een gezinsfoto, dat is bij die reportage toch extra leuk.
    En natuurlijk ben ook ik benieuwd naar je huis in de WLS ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spannend allemaal Alie, nu deze reportage en dan de WLS, maar je huis is ook de moeite waard, zo sfeervol altijd.

    Mooi weekend en lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel sfeervol, echt helemaal mooi! knap gedaan, ben benieuwd naar de reportage !
    fijn weekend, liefs, leen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je toch een sfeervol heerlijk huis. Je weet van elk hoekje iets gezelligs te maken. Ik ben zeer benieuwd naar de WLS. Dat zal zeker mooi worden.
    Ik wens je een fijn weekend. Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, weer een huis van één van de bloggers in de WLS!! De asparagus is een mooie en sfeervolle plant. Staat mooi bij de rest van je spullen. Fijn weekend en laat je ons weten wanneer jouw huis in de WLS staat?

    Groetjes,
    Reineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi om de fotograaf in actie te zien. Wat goed dat je de rest van de familie kon overtuigen om op de foto te gaan. En wat een eer dat je in de WLS komt. Lijkt mij ook wel wat eigenlijk. Wie weet gaan ze me ook eens vragen. Kuch! Fijn weekend Alie en succes met alles wat je nog wilt doen. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je in de WLS komt.. handig dat je eerst nog eens kritisch kan kijken! Maar ik denk dat het niet nodig is want het ziet er fantastisch uit bij je binnen! Kijk erg uit naar de reportage!
    Fijn weekend
    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je door beiden bent gevraagd! Goed zeg...
    De WLS koop ik eigenlijk allang niet meer, het is niet helemaal mijn ding en stijl, maar wie weet als jij er in staat :-)
    Je laat weten wanneer je in de AD komt te staan he!
    En jaa, de aspargus is idd een mooie plant, vorig jaar ook hier gestaan, en daarna wéken op de tuintafel gestaan. Ging heel goed!
    Fijn weekend Alie! Je zult wel moe zijn :-)

    Lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi huis heb je! Ik ga je volgen! Vind je bank helemaal te gek..wil ook al heel lang zo'n bank, maar helaas voor mijn budget te duur nog! Lucky you!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo, je staat helemaal in de belangstelling, Alie! Is een hele eer!
    Maar je hebt ook een mooi huis!
    Ga je nog even vertellen wanneer je in het AD en in de WLS komt!
    Ik wens je heel veel plezier met de voorbereidingen!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi juist de asparagus.....!!...fijn weekend ,....en wat leuk jullie in de krant !!..x !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is druk met reportage's in blogland...leuk hoor!
    Mooie plaatjes last je weer zien.
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Spannend allemaal! Maar ook helemaal verdiend. Je hebt echt een heel sfeervol huis. Geen wonder dat iedereen binnen wil kijken!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt het er maar druk mee,maar wel heel leuk en spannend.
    Kan je trots op zijn als jou huis wordt uitgekozen.

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. AD heb ik niet maar de WLS wel hoor ;-) ben heel benieuwd naar jullie woning!

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk joh, ik ben hier ook aan de poets geweest, bij mij zijn ze afgelopen dinsdag geweest voor de WLS.
    Ben benieuwd naar jouw reportage:-)

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bedankt voor je reactie. Wat hebben jullie een mooi huis, zeg! Werkelijk prachtig! Ik wil je graag volgen en je zeker regelmatig gaan bezoeken.

    fijne avond,

    Anita; De Meidenmuts

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat spannend allemaal en wat een eer dat je huis wordt gefotografeerd....ziet er allemaal prachtig uit....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Héél mooie foto's .. ik ben ook héél benieuwd naar de reportage ..

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Alie,
    Wat spannend en heel erg bijzonder, als er ineens een stel vreemden foto's in je huis lopen te maken. Fijn dat je het zo leuk hebt gevonden.
    Ik ben heel erg benieuwd naar de reportage zelf...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat spannend allemaal Alie. Een asparagus heb ik ook staan.

    Ik ben ook heel benieuwd naar de reportage in de wls.

    Geniet er van, Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Fijn dat het je gelukt is, die foto met je hele gezin.
    De AD heb ik niet, maar je laat het resultaat vast wel op je blog zien.
    Succes met de volgende reportage!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je hebt het erg mooi, zou niet weten wat je nog zou moeten veranderen. En ik denk, dat inderdaad door jullie,alle blogsters, er toch een trend is ontstaan die veel navolging heeft! Superleuk om jullie te volgen en ideeen op te doen. Fijne zondag, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je hebt het er maar druk mee Ali de AD en dan WSL maar wel leuk die aandacht toch !
    Mooie foto's hoor !
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk hoor! Al die reportages, ben erg benieuwd. Leuk dat je je gezin hebt kunnen overtuigen om op de foto te gaan. Fijne zondag nog.

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke dingen allemaal Alie!
    De foto met het hele gezin weerhield mij van een reportage in het AD, maar hebt jouw mannen gelukkig toch erop weten te krijgen...;-))
    kBen heel benieuwd naar de resultaten!!

    Lieve groet!
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk, dat je zoveel 'belangstelling' krijgt voor de inrichting van je huis! Dat zijn vast hele mooie foto's geworden.
    En wauww... die bedstee uit je vorige post, wat mooi!!

    Fijne week alvast!
    Groetjes, Miriam
    ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat spannend allemaal!
    Ben benieuwd! Veel klusplezier voor jullie!
    Lieve groet,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Spannend zeg, ben benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Spannend allemaal, zeg. Leuk dat je nu zelf ook mooie foto's van je huis krijgt, toch?
    Ik vind de asparagus mooi. Ben ook niet zo van de planten, maar deze heeft wel iets extra's!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow wat gaaf zeg....daar mag je zeker trots op zijn, Alie! I ben benieuwd naar de reportage in WLS!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Het is een stevige pasta. Je kan met een grote kwast de boeken hiermee insmeren, iets laten drogen en dan met een doekje een beetje opboenen.
    Succes! Ik zie misschien wel eens een keertje of het gelukt is?

    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat leuk allemaal maar ook best spannend ;-)
    Je plant vind ik prachtig.....ik hou wel van dat tere blad....
    Lieve groet,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik heb even antwoord gegeven op je vraag. Kijk maar ff bij de reacties bij mijn post.

    Groetjes, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  42. leuk!!! maar waar is die gezinsfoto nu:( haha

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat geweldig leuk dat ze een reportage bij jullie hebben gemaakt voor de krant. Is eens iets anders dan een woonmagazine. Maar ik lees het ook zij komen bij jullie langs. Je huis is dat meer dan waard!!

    Warme groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen