Foto top

Foto top

vrijdag 3 april 2015

Meidenkast

Heb deze week een oude meidenkast opgeknapt en ik vind hem zo mooi geworden, dat ik hem even met jullie deel. Ben benieuwd naar jullie reactie.


Ik heb een mengsel gemaakt van grijze en witte krijtverf. Er moest nog wel het één en ander aan gebeuren, maar is goed gekomen.


Ik vind het zelf zo'n plaatje, dat ik er over denk om hem zelf te houden voor in de keuken. Daar hebben we ook een oude kast. Nog maar even goed over nadenken.


Allemaal een heel mooi Paasweekend,

groetjes Alie

44 opmerkingen:

  1. Alweer een kast die prachtig geworden is. Leuk om hem zelf te houden ditmaal, verkopen kan altijd nog.
    Fijne Pasen, geniet ervan.
    Warme groet, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hij mooi! Prachtige kast! Ik hou van dit soort kasten. Erg leuk, als je de plaats er voor hebt, in de keuken!
    Weer een prachtige metamorfose. De kleur vind ik ook mooi!

    Fijne paasdagen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Alie....ook mijn lievelings model!! Zelf houden zou ik zeggen!!!!!!

    groetjes Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden zeg!
    Zo leuk dat opknappen!
    Helemaal jou ding hè! :)
    leuk dat je deze misschien zelf houd!
    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou de kast ook houden, al weet ik niet meer precies welke kast er in je keuken staat. Deze is wel heel mooi geworden!
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou hem zeker niet weg doen...prachtig is hij geworden.
    Fijne Paasdagen.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beauty is ze geworden, ja zelf houden veels te mooi om te verkopen!
    Fijne Paasdagen,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou bij alles wat jij opknapt wel willen zeggen dat je het vooral moet houden...deze kast is ook weer zo mooi! Maar het is aan jou om te bepalen of er ruimte voor is. Een schoonheid is deze aanwinst sowieso.

    Ik wens je een fijn paasweekend, Alie. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is je kast mooi geworden zeg. Ik heb net zo'n kast en kom ook in de verleiding om hem te verven.

    Gezellige dagen, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kast is dat geworden, ik zal hem ook zelf houden.
    Fijn weekend.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi geworden Ali.Ik zou hem niet weg doen hij staat echt prachtig.
    Succes met de keuze hihi

    Fijne dagen!

    groet, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem geweldig...!!!...vrolijk Pasen....liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is de kast mooi geworden, super, mooie kleur ook.

    Groetjes Inge
    deknotwilg.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die zou ik zeker niet weg doen, mooi zeg zowel model als kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk he om oude kasten op te knappen?! Deze is wederom zeer geslaagd! Leuk om hem zelf te houden kan je nog even genieten van het resultaat na al het harde werken!

    Goede paasdagen!
    Priscilla
    diybypepris.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo grappig om te zien dezelfde kast die ik heb, maar dan geverfd. Heel mooi geworden alie. Ik heb hem jan meteen laten zien. Wie weet ooit?
    Ik zou de kast houden hoor.
    Fijn weekend, liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi. Zowel het model als de kleur.
    Als je plaats hebt zou ik m zeker houden.

    Groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is echt een hele mooie kast die ik zeker zou houden.

    Groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kast geworden, Alie en wat een mooie kleur. Ik begrijp helemaal dat je ze graag zelf wilt houden. ;) Geniet ervan,..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super-mooi! Gewoon lekker zelf houden. Hele mooie kleur!
    Fijne Paasdagen!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou inderdaad zonde om deze kast weer de deur uit te doen!
    Hij is super mooi!!
    Fijne paasdagen.
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gewoon houden, wegdoen kan altijd nog!
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ziet er prachtig uit, ik zou zeggen geef hem een mooi plekje in de keuken!!
    Fijne paasdagen!
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is die mooi geworden! Niet wegdoen hoor!
    Staat waarschijnlijk prachtig in je keuken.
    Fijne paasdagen.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hij is echt prachtig geworden, zou hem ook lekker zelf houden voorlopig. Mocht hij gaan vervelen kan je hem toch altijd nog verkopen?
    Ik heb van de week ook een biedermeier kastje gekocht. Een stuk kleiner hoor. Maar als de kastenwand hier weg gaat uit de kamer hebben we een kastje nodig voor mijn kleinzoon's speelgoed. Daar heb ik hem voor gekocht en in de hal gezet. Ik ga hem ook nog verven maar ben momenteel nog met een ander kastje bezig.
    Fijne paasdagen.
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig resultaat . En om in herhaling te vallen , houden die kast!!
    Fijne paasdagen
    Christel ,Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hij is echt prachtig geworden!!Ben ook zo blij met die van ons..Ik zou als ik jou was hem lekker zelf houden! ;)
    Heel fijn Paasweekend!!

    Lieve groetjes Marja..

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik zou 'm houden, hij is prachtig geworden!
    Goed paasweeknd, geniet ervan!
    Liefs, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi geworden hoor !
    fijne pasen !
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi geworden hoor !
    fijne pasen !
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een plaatje, staat op mn lijstje van ooit dus ik zou hem ook niet weg doen.
    fijne dagen
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig geworden hoor...en ik zou het wel weten...houden, en mooi in de keuken zetten!!

    Geniet van het zonnetje, en waardevolle Paasdagen!!
    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nou, die kast zou ik ook zelf houden Alie! Hij is prachtig geworden.
    Nog een fijne paasdag morgen!

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind het een houder.......echt super! Mooi in de landelijke keuken inderdaad voor al je servies.
    Fijne 2e paasdag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat is de kast mooi geworden zeg en de kleur super!! Ik zeg houden.... Gr. Meriam

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik vind hem ook prachtig geworden !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Super mooi geworden! Ik zou hem zeker zelf houden. Mag ik vragen welk merk krijtverf je gebruikt hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik gebruik meestal krijtverf van Pure en Original, maar Amazona is ook een erg lekker merk

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat is die kast mooi geworden prachtig Niet meer weg doen !!!! Groeten vTruus de Jong !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een zonde van dat prachtige (acajou?) hout!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De deur en zijkant waren helemaal gebarsten en konden niet meer goed gerepareerd worden, dus dan is verven een mooie optie

      Verwijderen